1. Kan ik ook een bestelling als kadootje naar een ander versturen?
Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres en/of tevens in het opmerkingsveld. Dan zorgen wij ervoor dat de ontvanger zijn kadootje thuisbezorgd krijgt en het feestelijk ingepakt is. Indien je er een persoonlijke noot aan toe wilt voegen, kan je in het opmerkingsveld een boodschap schrijven die we erbij doen. Je kan hiervoor een minikaartje of een ansichtkaart uitzoeken en bestellen bij je bestelling.

2. Hoe berekenen jullie de verzendkosten?
Aan de hand van de tarieven van PostNL.

3. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We streven ernaar je bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden. Vaak verzenden we je bestelling gewoon de volgende werkdag. Bij drukkere perioden kan dit uitlopen tot 3 werkdagen. 

4. Ik heb inpakpapier besteld en nu wordt het tarief van pakketpost berekend. Hoe kan dit?
Wij bieden twee breedtematen aan: 30cm en 50cm. Helaas past de 50cm rol niet door de brievenbus en daarom berekent het systeem automatisch het tarief voor pakketpost. Wil je dit niet, dan kun je de rol vervangen voor een 30cm variant of kiezen voor 'Afhalen bij winkelier'.

5. Ik wil mijn bestelling afhalen. Kan dit?
Jazeker! Bij besteding vanaf 9,95 EUR is het mogelijk op afspraak je pakketje af te halen. Dit is kosteloos. Kies dan in de checkout voor 'Afhalen bij winkelier'. Zodra je bestelling klaar staat om af te halen ontvang je een afhaalbericht. 

Ons afhaaladres is: 

Inpakparade
Jan van der Benstraat 106
1742 SH Schagen


Let wel: dit betreft een huisadres en géén bezoekersadres (tenzij vooraf met elkaar afgestemd). 

6. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ben je ergens niet tevreden over? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@inpakparade.nl 

Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2021 Inpakparade | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel